fbpx
T 0473 95 96 96

Subscribe elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae eleifend ac, enim. Aenean vulputate eleifend tellus.

[contact-form-7 id="984" html_class="cf7_custom_style_1"]

Subscribe elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae eleifend ac, enim. Aenean vulputate eleifend tellus.

[contact-form-7 id="984" html_class="cf7_custom_style_1"]

Subscribe elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae eleifend ac, enim. Aenean vulputate eleifend tellus.

[contact-form-7 id="984" html_class="cf7_custom_style_1"]

GDPR: vloek of zegen?

De nieuwe GDPR brengt een pak werk met zich mee, maar levert ook nieuwe kansen. De database met leads zal aanzienlijk verminderen, maar het in orde brengen van de GDPR voorwaarden zorgt voor meer vertrouwen in uw bedrijf voor bestaande leads en klanten. Door deze inspanning weten zij dat hun data in goede handen is. Bedrijven die enkel maar zinvolle informatie wensen te verspreiden zullen merken dat de kwaliteit van de overblijvende leads sterk zal toenemen.

GDPR gaat over het teruggeven van controle aan de eigenaar over zijn persoonsgegevens. Daarmee beperkt de Europese wet de armslag van menig online marketeer. Is dat erg? Wij vinden dat GDPR een zegen is: Ale valse leads of leads van weinig betekenis worden door de GDPR gefilterd. Enkel echt geïnteresseerde leads blijven in jouw database.  Als gevolg van de strenger worden regels voor het benaderen van prospects zal het aantal contacten in de database afnemen. Echter bedrijven die als doelstelling hebben prospects echt te helpen, met goede, zinvolle informatie, zullen het aantal contacten zien afnemen, maar het percentage gekwalificeerde leads sterk zien stijgen. Niemand houdt van reclame. Iedereen houdt van hulp.

16/10/2018

⭐️ Een ferme naam voor een “Ferm” bedrijf ⭐️